Contrast
x

CAMPUS 02 Publication Series

The heart and soul of CAMPUS 02 is not just in practice-oriented teaching, but also lies in applied research and development services – conveying the nature of a university of applied sciences. These services are developed especially by communicating closely with the industry.

R&D results worth publishing at CAMPUS 02 are made accessible to everyone interested in science with our own publication series titled Article Collection on Economic and Technical-Scientific Research.

With this collection we offer our teaching and research staff an additional publication platform. Students’ Master’s theses that are of particular scientific relevance can also be included in extracts in the collection.

 

The following issues have already been published by Leykam Verlag and are available at CAMPUS 02’s library:

Buchcover Clusters & Innovations © FH CAMPUS 02

Band 11

Doris Weitlaner und Arno Hollosi
Clusters & Innovation: Making Ideas Happen

Innovationsverhalten von Klein- und Mittelunternehmen innerhalb zentraleuropäischer Cluster

Erscheinungstermin:
Februar 2016

ISBN:
978-3-7011-7990-9

Buchcover Operatives Vertriebscontrolling ©FH CAMPUS 02

Band 10

Operatives Vertriebscontrolling in österreichischen B2B-Unternehmen

Gender Differences in Complaint Behaviour

Präferenzmessung
Verbesserungspotentiale am Beispiel der Customer Value Map

Erscheinungstermin:
März 2013

ISBN:
978-3-7011-7860-5

Buchcover Erfolgreiches Corporate Risk Management © FH CMAPUS 02

Band 9

Erfolgreiches Corporate Riskmanagement in der Unternehmenspraxis

Erscheinungstermin:
Oktober 2012

ISBN:
978-3-7011-7822-3

Buchcover Österreichs Hidden Champions aus Kundensicht © FH CAMPUS 02

Band 8

Österreichs Hidden Champions aus Kundensicht

Kundensteuerung im Multi-Channel-Retailing

Informationsverhalten der Verwenderrolle im Buying Center

Kanalspezifische Fokussierungsstrategien im Online-Handel

Erscheinungstermin:
November 2011

ISBN:
978-3-7011-7777-6

Buchcover Abschlussarbeiten Automatisierungstechnik Band 7 © FH CAMPUS 02

Band 7

Abschlussarbeiten

FH-Bachelorstudiengang Autormatisierungstechnik
Jahrgang ATB 07

FH-Masterstudiengang Automatisierungstechnik - Wirtschaft
Jahrgang ATM 09

Erscheinungstermin:
März 2011

ISBN:
978-3-7011-7753-0

Buchcover Österreichs Hidden Champions © FH CAMPUS 02

Band 6

Österreichs Hidden Champions

Customer Value Management

Psychologische Aspekte der Online-Werbung

Gender Marketing

Fokussierter Online-Vertrieb

Erscheinungstermin:
November 2010

ISBN:
978-3-7011-7736-3

Buchcover Innovationsmanagement in der Praxis © FH CAMPUS 02

Band 5

Innovationsmanagement in der Praxis

Erscheinungstermin:
Oktober 2010

ISBN:
978-3-7011-7735-6

Buchcover Abschlussarbeiten Automatisierungstechnik Band 4© FH CAMPUS 02

Band 4

Abschlussarbeiten

FH Bachelorstudiengang Automatisierungstechnik
Jahrgang ATB 06

FH-Masterstudiengang Automatisierungstechnik - Wirtschaft
Jahrgang ATM 08

Erscheinungstermin:
März 2010

ISBN:
978-3-7011-7713-4

Buchcover Projektkalkulation in der Auftragsfertigung© FH CAMPUS 02

Band 3

Manuel Seiß
Projektkalkulation in der Auftragsfertigung

Erscheinungstermin:
Oktober 2009

ISBN:
978-3-7011-7689-2

Buchcover Leitfaden IT-Marketing für KMU© FH CAMPUS 02

Band 2

Ernst Kreuzer, Anne Stöcker-Schmaranz
Leitfaden IT-Marketing für KMU

Von den Grundlagen zur konkreten Erstellung Ihres Marketingplans

Erscheinungstermin:
Mai 2009

ISBN:
978-3-7011-7651-9

Buchcover Forschungspraxis am Campus 02 © FH CAMPUS 02

Band 1

Forschungspraxis am CAMPUS 02

Erscheinungsdatum:
Juni 2008

ISBN:
978-3-7011-0124-5

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. More information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close