CAMPUS 02 Publication Series
The heart and soul of CAMPUS 02 is not just in practice-oriented teaching, but also lies in applied research and development services – conveying the nature of a university of applied sciences. These services are developed especially by communicating closely with the industry.
R&D results worth publishing at CAMPUS 02 are made accessible to everyone interested in science with our own publication series titled Article Collection on Economic and Technical-Scientific Research.
With this collection we offer our teaching and research staff an additional publication platform. Students’ Master’s theses that are of particular scientific relevance can also be included in extracts in the collection.
The following issues have already been published by Leykam Verlag and are available at CAMPUS 02’s library:
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Band 15 Hatzl, Beer, Fuchs, Grobelscheg, Jesenko,
Knefz-Reichmann, Pergler, Resanovic, Schirgi, Winkler, Softic Mehr Aufwand, Mehrwert, mehr Motivation? |
Publication date: ISBN: |
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Band 14 Dagmar Archan Mehr Aufwand, Mehrwert, mehr Motivation? |
Publication date: ISBN: |
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Band 13 Rudolf Grünbichler Ein automatisationsgestütztes Tool zur Einschätzung des Geschäftsverlaufs |
Publication date: ISBN: |
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Band 12 Duque – Güttersberger – Hörzer – Jungwirth – König – Leindl – Otto – Rieger – Wünschl Empirische Studien zu einem besonderen Unternehmenstyp |
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Band 11 Doris Weitlaner und Arno Hollosi Innovationsverhalten von Klein- und Mittelunternehmen innerhalb zentraleuropäischer Cluster |
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Band 10 Operatives Vertriebscontrolling in österreichischen B2B-Unternehmen Gender Differences in Complaint Behaviour Präferenzmessung |
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Band 9 Erfolgreiches Corporate Riskmanagement in der Unternehmenspraxis |
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Band 8 Österreichs Hidden Champions aus Kundensicht Kundensteuerung im Multi-Channel-Retailing Informationsverhalten der Verwenderrolle im Buying Center Kanalspezifische Fokussierungsstrategien im Online-Handel |
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Band 7 Abschlussarbeiten FH-Bachelorstudiengang Autormatisierungstechnik FH-Masterstudiengang Automatisierungstechnik - Wirtschaft |
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Band 6 Österreichs Hidden Champions Customer Value Management Psychologische Aspekte der Online-Werbung Gender Marketing Fokussierter Online-Vertrieb |
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Band 5 Innovationsmanagement in der Praxis |
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Band 4 Abschlussarbeiten FH Bachelorstudiengang Automatisierungstechnik FH-Masterstudiengang Automatisierungstechnik - Wirtschaft |
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Band 3 Manuel Seiß |
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Band 2 Ernst Kreuzer, Anne Stöcker-Schmaranz Von den Grundlagen zur konkreten Erstellung Ihres Marketingplans |
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Band 1 Forschungspraxis am CAMPUS 02 |
Publication date: ISBN: |